Головне управління ДФС у Чернівецькій області інформує:


Сокирянська об’єднана державна податкова інспекція інформує:

15 вересня 2017 року – останній день подання заяви про перехід на спрощену систему з четвертого кварталу

В Сокирянській ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецькій області нагадують, що відповідно до норм Податкового кодексу України суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік є  15 вересня.

Податківці також звертають увагу, що перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання може здійснити один раз протягом календарного року.

 

Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

СокирянськаОДПІ інформує, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у квитанції зокрема, зазначається пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. Повідомлення та документи на підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних  подається виключно в електронному вигляді.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації, затверджено наказом МФУ від 13.06.2017 N 567.

Так, для критерію, зазначеного у п.п. 1 п. 6 Критеріїв, затверджених наказом МФУ від 13.06.17 №567 це:

– договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

– договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

– первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

– розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

– документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

Для критерію, зазначеного в п.п. 2 пункту 6 Критеріїв, затверджених наказом МФУ від 13.06.17 №567 це:

– договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

– договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

– первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

– розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

– документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

 

Граничні строки реєстрації податкової накладної у разі зупинення її реєстрації

Згідно з пп. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких було зупинено, реєструються  у день настання однієї з таких подій:

прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування;

набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Тобто податкова накладна/розрахунок коригування реєструються датою внесення платником податку їх до ЄРПН.

При цьому згідно з п. 1201.1 ст. 1201 Податкового кодексу в разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації  до прийняття відповідного рішення про відновлення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування.

 

В. о.  начальника А.В. Гладка


Головне управління ДФС у Чернівецькій області інформує:
Фіскали Буковини запрошують платників ПДВ на зустріч
За словами в.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталія Шпака фахівці відомства готові надати інформаційну допомогу платникам області у разі зупинення податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Задля цього склали Графік проведення зустрічей під час яких будуть ознайомлювати бізнес – спільноту області із порядком функціонування системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР) та всіма законодавчими чи технічними новаціями з даного питання.
Впродовж серпня – вересня цього року зустрічі будуть проводитися у відповідності до Графіку: 07 вересня, 18 вересня та 28 вересня. Початок заходів о 15.00 год. Місце проведення: м. Чернівці,  вул. Героїв Майдану 200-А ( зал засідань).
Задля попереднього запису звертатись до відділу координації бюджетного процесу та проактивного аналізу управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем Головного управління ДФС у Чернівецькій області за телефоном: 037(54-56-04).
 
За свою бізнес – діяльність буковинські спрощенці сплатили до казни  
понад 207 млн. грн.
Повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. Загалом, впродовж січня – серпня 2017 року завдяки платникам єдиного податку місцеві скарбнички Чернівецької області поповнились понад на 70,7 млн. грн. ніж торік.
Відтак, фізичні особи – приватні підприємці, цьогоріч сплатили в бюджет на 62,6 млн. грн. більше ніж у минулому році. Також показники того року перевищили юридичні особи, які перебувають на спрощеній системі – на 3,8 млн. грн., а сільгоспвиробники  –  на 4,2 млн. грн..
У відомстві вкотре відзначають, спрощена система оподаткування є нескладною з точки зору ведення бухгалтерського обліку, хоча має низку обмежень, однак добре підходить для ведення малого та середнього бізнесу, що і забезпечує її популярність.
Та нагадують, для спрощення документообігу «спрощенцям» вже не видаються свідоцтва платника єдиного податку. Втім, документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру платників, який за бажанням можна безкоштовно. Для цього платник єдиного податку повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до фіскального органу за місцем своєї податкової адреси. До затвердження відповідних форм запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, подається заява на отримання витягу в довільній формі, на підставі якої видається тимчасовий витяг з реєстру платників єдиного податку.
Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Такий витяг діє до внесення змін до реєстру.
 
Майже 1,6 мільярда гривень Чернівецька митниця перерахувала
до Держбюджету України
Упродовж восьми місяців 2017 року Чернівецька митниця ДФС перерахувала до Державного бюджету України 1 599,2 млн.грн., що майже на 215 млн. грн. більше доведеного до митниці показника.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума надходжень податків та зборів збільшилася на 335,6 млн. грн.
У серпні поточного року чернівецькі митники також перевиконали план надходжень на 20 млн. грн. Загалом за місяць до скарбниці нашої держави перераховано 229,3 млн.грн., що на понад 36 млн. грн. більше показника минулого місяця, та на 38,3 млн. грн. – серпня минулого року.
 «Основне завдання митниці – забезпечення надходження коштів до Держбюджету України, – зазначає керівник митниці Микола Салагор. – Впевнено стверджую, що ми вкотре впоралися зі своїми зобов’язаннями. Адже упродовж останніх років митниця стабільно, в межах 130%, перевиконує встановлений для неї план. Разом з тим, окремо хочу наголосити, що вагому роль в даних цифрах відіграють сплачені суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності податки. На жаль, частка буковинського бізнесу у зазначених надходженнях надзвичайно мізерна: 16,2% від початку року і лише 12,9% у серпні.
Такий незначний показник присутності бізнесу Буковини в бюджетоформуванні держави пояснюється тим, що окремі місцеві представники бізнесу, зважаючи на суворі вимоги митного законодавства, шукають більш легкі шляхи задля збагачення, як-то зайняття контрабандними махінаціями з подальшою так званою підприємницькою діяльністю на ринках. Законний шлях – не легкий, та, на жаль, така сумнівна діяльність місцевих «бізнесменів» призводить до значного зменшення надходження до Державного бюджету України коштів, вкрай необхідних для розвитку нашої країни».
 
ДФС Буковини: додаток до критеріїв оцінки ступеня ризиків платнику потрібно заповнювати щоразу
Наголошують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. Так, відповідно до п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі – Критерії), платник податку при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН має право подати згідно з Додатком до Критеріїв на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, інформацію щодо:
видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Інформація подається окремо по кожній податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.
Тобто, платникам слід пам’ятати, при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, необхідно щоразу заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.


За земельні ділянки платники Буковини сплатили до територіальних скарбниць 191,8 млн. грн. плати за землю
Наголошують у Головному фіскальному відомстві області та зазначають, аналізуючи податкові надходження у січні – серпня 2017 року фахівці фіскальної служби відмітили, що буковинські  власники земельних ділянок та землекористувачі сплатили на 24 мільйонів гривень більше, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Відтак, за вказаний період власники та орендарі земельних ділянок – юридичні особи сплатили до місцевих бюджетів за використання землі 132 млн. грн., а від фізичних осіб надійшло 59,8 млн. грн.
Такий результат свідчать про ефективну співпрацю Головного управління ДФС у Чернівецькій області з платниками податків, які усвідомлюють свій обов’язок своєчасно та в повному обсязі сплачувати податки – стверджують у регіональній службі.
Характерним у платі за землю є те, що вона надходить безпосередньо до місцевих бюджетів, а отже відіграє вагоме значення для зміцнення фінансової самодостатності територіальних утворень. Наразі, земельний податок посідає третє місце в наповненні бюджетів територіальних громад (виконання плану становить 17,5 відсотків).
Крім того, звертаємо увагу, буковинцям, які проігнорували розрахуватися вчасно за користування земельними ділянками, доведеться додатково сплатити штрафні санкції у розмірі 10% при затримці до 30 календарних днів та 20% – більше 30 календарних днів – акцентують у фіскальному відомстві.
 
ДФС Буковини: чи потрібно при зміні місця обліку отримувати нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області інформують, відповідно до ст. 7 Закону України від 22.05.2003 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та пп. 3.4.6 п. 3.4 розділу 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 р. № 88, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.
Тобто у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів із заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.


За вісім місяців платники Буковини сплатили на соціальні гарантії
понад 1359,7 млн. грн.
В Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що за січень – серпень 2017 року сплата до державних цільових фондів роботодавцями краю єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склала 1359,7 млн.грн. Виконання індикативних показників забезпечено на рівні 122,1 відсоток, а це у грошовому еквіваленті перевиконання індикативного показника на 245,7 мільйонів гривень.
Сума надходжень єдиного внеску, що нарахували роботодавці на суми заробітної плати та винагороди за договорами ЦПХ, склала 1147,1 млн.грн. а це 84,3 відсотки від загальних надходжень. Від фізичних осіб-підприємців та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність надійшло понад 132,3 млн.грн. Єдиний внесок нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців перевищив 78,2 млн.грн.
Нагадаємо, що згідно з Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», внесено низку змін до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464–VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Зазначеними змінами встановлено, що для підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, крім фізичних осіб – підприємців віднесених до I групи платників єдиного податку та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску, тобто 704 гривні. Для фізичних осіб – підприємців, віднесених до I групи платників єдиного податку, які скористалися зазначеною нормою, мінімальна сума ЄСВ у 2017 році становить 352 гривні.
Слід зазначити, що страховий стаж таким особам зараховується пропорційно сплаченому ЄСВ.
 
Чи потрібно подавати повідомлення про проходження виробничої практики студентами
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області роз’яснюють, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності надають учням професійно-технічних навчальних закладів (далі – ПТНЗ) робочі місця або навчально-виробничі ділянки для проходження виробничого навчання чи виробничої практики відповідно до укладених із ПТНЗ договорів про навчально-виробничу практику. Керівники підприємств, установ, організацій несуть відповідальність за забезпечення належних умов праці та оплату праці учнів на виробництві, дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії відповідно до укладених із ПТНЗ договорів про навчально-виробничу практику.
Учні ПТНЗ на час виробничого навчання та виробничої практики до складу (списку) і штатного розпису працівників підприємства не включаються.
За виконані роботи учнями під час виробничого навчання чи виробничої практики юридичні та фізичні особи незалежно від форм власності здійснюють оплату праці відповідно до укладених із ПТНЗ договорів про навчально-виробничу практику за фактично виконаний обсяг робіт. Нараховані учням кошти перераховуються на розрахунковий рахунок ПТНЗ у встановленому порядку з метою виплати їм 50 % заробітної плати за проходження виробничого навчання та виробничої практики. Інші 50 % заробітної плати, нарахованої за час виробничого навчання і виробничої практики учням ПТНЗ, використовуються навчальним закладом для здійснення його статутної діяльності, зміцнення навчально-матеріальної бази, на соціальний захист учнів, проведення культурно-масової і фізкультурно-спортивної роботи.
Таким чином, трудові відносини із учнями ПТНЗ під час виробничого навчання або виробничої практики не виникають, оформлення трудових договорів не здійснюється, повідомлення ДФС не вимагається.


Мінімальні ціни на окремі види алкогольних напоїв
підвищуються з 9 вересня цього року
З 9 вересня набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №634 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв», якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 р. №957 та підвищено мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв – інформують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області.
Згідно з внесеними змінами Постановою №634 розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін залежно від коду виробів відображено в інфографіці, з якою можна ознайомитись за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/309379.html
 
АКТУАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ
Який порядок митного контролю і митного оформлення товарів, що містять об’єкти права інтелектуальної власності?
Відповідно до ч. 1 ст. 397 Митного кодексу України контролюючі органи в сприяють захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України відповідно до МКУ та інших законів України. Митний контроль і митне оформлення товарів, що містять об’єкти права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, та ввозяться на митну територію України або вивозяться з митної території України, здійснюються в загальному порядку з урахуванням особливостей, встановлених МКУ та іншими законами України (ч. 2 ст. 397 МКУ).
При цьому згідно до ч. 3 ст. 397 МКУ заходи, пов’язані з призупиненням митного оформлення відповідно до положень розділу XIV, застосовуються контролюючими органами щодо товарів, які ввозяться на митну територію України для вільного обігу або вивозяться для вільного обігу за межі митної території України, за винятком:- особистих речей громадян;- товарів, які містять об’єкти права інтелектуальної власності, що охороняються відповідно до закону, та які переміщуються через митний кордон України для власного використання громадянами і не призначені для виробничої чи іншої підприємницької діяльності, сумарна вартість та/або вага яких не перевищує обмежень, встановлених ч. 1 ст. 374 МКУ; припасів.
Вивезення з митної території у незмінному вигляді товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, забороняється до завершення процедури такого призупинення (ч. 4 ст. 397 МКУ).
Чи передбачено внесення передоплати за реєстрацію прав інтелектуальної власності в митному реєстрі?
Відповідно до частини першої ст. 398 Митного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, на підставі заяв правовласників.
Порядок реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, включаючи форму заяви, перелік інформації та документів, які додаються до заяви, порядок подання і розгляду заяви та ведення реєстру визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (частина третя ст. 398 МКУ).
Наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 648, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.06.2012 за № 1034/21346, затверджено Порядок реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону (далі – Порядок № 648).Так, відповідно до п. 2.3 Порядку № 648 для включення об’єкта права інтелектуальної власності (далі – ПІВ) до митного реєстру правовласник подає до ДФС заяву про сприяння захисту майнових ПІВ (далі – Заява) за формою, наведеною у додатку до Порядку № 648, та документи і відомості, що зазначені у цьому пункті.
Заява та додані до неї матеріали подаються у паперовому та електронному вигляді. У разі подання Заяви в електронному вигляді з електронним цифровим підписом правовласника та електронних копій документів, завірених електронним цифровим підписом правовласника, Заява та додані до неї матеріали в паперовому вигляді не подаються. У разі відповідності поданих Заяви й матеріалів, доданих до неї, вимогам Порядку № 648 структурний підрозділ ДФС, до функцій якого належить сприяння захисту ПІВ, здійснює реєстрацію відповідного об’єкта ПІВ у митному реєстрі шляхом внесення інформації в електронному вигляді до єдиної автоматизованої інформаційної системи органів ДФС (п. 2.6 Порядку № 648).
Таким чином внесення передоплати за реєстрацію прав інтелектуальної власності в митному реєстрі законодавчо не передбачено.
За якою адресою необхідно подавати заяву про сприяння захисту майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності та необхідні документи для внесення до митного реєстру об’єктів прав інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону?
Відповідно до п. 2.3 розд. ІІ Порядку реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 648, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.06.2012 за № 1034/21346 (далі – Порядок № 648), для включення об’єкта прав інтелектуальної власності (далі – ПІВ) до митного реєстру об’єктів ПІВ, які охороняються відповідно до закону, правовласник подає до Державної фіскальної служби України заяву про сприяння захисту майнових прав на об’єкт ПІВ (далі – Заява) за формою, наведеною у додатку до Порядку № 648.
Заява та додані до неї матеріали подаються у паперовому та електронному вигляді на електронному носії інформації до Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ, Львівська пл., 8, телефон для довідок 044 247 26 97).


Сплата податків від бізнесу краю зросла майже півмільярда гривень
За словами в.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталія Шпака вісім місяців цього року пройшли у напруженій роботі, пошуках додаткових резервів та більш досконалих методів адміністрування податків. І хоча не все вдалося як хотілося, на фоні падіння обсягів виробництва у ряді галузей, до Зведеного бюджету забезпечено понад 2 мільярди 281 мільйона гривень надходжень, що склало 102,8 % завдань, визначених фіскальній службі області. При цьому, порівняно з аналогічним періодом 2016 року, забезпечено зростання фактичного обсягу мобілізованих платежів на 26,8 відсотків, або 481,5 млн. грн.
До Державного бюджету за січень-серпень цього року надійшло 878,2 млн. грн. Це більше як торік 187,0 млн.грн., або 27,1 відсотків. За даними аналізу, серед ключових складових – це податок на додану вартість, якого сплачено 323,7 млн. грн., податок на доходи фізичних осіб – 297,1 млн.грн., податок на прибуток – майже 100,0 млн. грн.  та військовий збір – понад 92,6  млн. грн.
Місцеві бюджети наразі отримали 1403,4 млн. грн., що на 294,5 млн. грн, (26,6 відсотків) більше фактичних надходжень січня – серпня 2016 року. Найбільша питома вага надходжень територіальних громад  припадає на податок на доходи фізичних осіб, якого сплачено 844,1 млн. грн. У порівнянні з минулорічним періодом ця сума зросла на 280,3 млн. грн.
У фіскальному відомстві підкреслюють – динаміка надходжень у порівнянні з минулим роком позитивна і щодо інших податків до місцевих бюджетів. Надходження плати за землю – 191,9 млн. грн., (+24,0 млн. грн.). Єдиного податку – майже 207,0 млн. грн., (+70,8 млн. грн.).
 «Фахівці фіскального відомства у регіоні докладають максимум зусиль, задля того, щоб кожен платник усвідомив – ухилення від сплати податків не лише економічно не вигідне, а й небезпечне. Тим, хто намагається ухилятися від сплати податків гарантуємо нашу прискіпливу увагу та щільний податковий аудит. Оскільки резерви для виконання цьогорічних планових завдань залишатимуться незмінними і спрямовані на руйнування «схем», запобігання бюджетним втратам та ухиленню від сплати податків» – наголошує Віталій Шпак.
 
Патріотичність буковинців  – 92,6 млн. грн. надходжень військового збору
Такий приклад у підтримці національного війська демонструють платники області – підкреслюють у Головному фіскальному відомстві Буковини. Та наголошують, за вісім місяців поточного року платники податків регіону забезпечили до казни на 25,1 млн. грн. більше ніж торік. Зокрема, лише у серпні 2017 року для забезпечення обороноздатності країни буковинці мобілізували до казни понад 9,1 млн. грн. податку.
Разом з тим нагадують, військoвий збір зaпроваджено з 3 серпня 2014 року, а тeрмін дії – до нaбрання чинності рішення Вeрховної Ради України про зaвершення рeформи Збройних Сил України.
Плaтниками військового збoру є фізичні оcоби – резидeнти, які отримyють доходи як в Україні, так і інозeмні доходи, нeрезиденти з доходaми, отримaними в Україні, та подaткові агенти. Стaвка подaтку – 1,5 відсоткa від об’єкта оподaткування (зaгальний місячний або річний оподaтковуваний дохід). Військовий збiр у повному обcязі перерaховується до держaвного бюджету.
 
Останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року – 15 вересня 2017 року
Відповідно до пп. 298.1.4 Податкового кодексу України, останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 жовтня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік – 15 вересня 2017 року –  нагадують у Головному управлінні ДФС Буковини.
Та зауважують, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
У відомстві наголошують, такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.


За вісім місяців 2017 року територіальні громади Буковини отримали понад 1,4 мільярди гривень податків
Про це повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області та зазначають, що за січень-серпень  цього року до місцевих бюджетів надійшло 1403,4 млн. грн.
Серед основних джерел, які наповнюють місцеві бюджети залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податокплата за землю та акцизний податок. Так, надходження з податку на доходи фізичних осіб склали 844,2 млн. грн., що на 71,5 млн. грн. більше, доведеного завдання.
Наступним за рівнем надходжень став єдиний податок. «спрощенці» сплатили до бюджету 207,0 млн. грн., що на 30,9 млн. грн. більше планових показників.
Місцеві бюджети цьогоріч отримали 191,9 млн. грн. земельного податку та орендної плати за землю, понад завдання надійшло 21,5 млн. грн.
Також суттєво наповнює місцеві бюджети акцизний збір з роздрібного продажу підакцизних товарів, надходження склали 89,9 млн. грн.
Крім того місцеві бюджети від бізнесменів Буковини отримали за користування лісом, надрами й водою – 19,9 млн.грн., до платежів які наповнили бюджети територіальних громад також увійшли податок на майно, який у підсумку склав 16,5 млн грн., податку на прибуток надійшло 15,1 млн. грн., за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами місцеві бюджети отримали 9,1 млн.грн.
Тільки активність громад, фінансова децентралізація, створення легального ринку зайнятості, виплати «білої» заробітної плати, а також сплата прозоро і в повному об‘ємі податків підприємницькою громадою, забезпечать додаткові бюджетні резерви для соціально-економічного розвитку Буковини – зазначають у відомстві.
 
ДФС Буковини: оновлено довідник типів об’єктів оподаткування для подання форми №20-ОПП
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що 4 вересня 2017 року ДФСУ оприлюднила новий довідник типів об’єктів оподаткування.
Та нагадують, платники податків повинні повідомляти податкову про всі об’єкти оподаткування (їх появу та зміну), пов’язані з господарською діяльністю. Відтак, у повідомлені графа 3 “Тип об’єкта оподаткування” заповнюється відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування.
Також платникам слід пам’ятати, що Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків
Форма вказаного повідомлення передбачає заповнення типу об’єкта оподаткування.
 
Про неправомірні дії фіскалів повідомляйте за телефоном «ПУЛЬС»  0800-501-007
У Головному фіскальному відомстві Буковини інформують, що за телефоном «Сервісу Пульс» Державної фіскальної служби України 0800-501-007 обравши на інтерактивному голосовому відповідачі (напрямок “4”) та електронну адресу idd@sfs.gov.ua кожен буковинець має можливість цілодобово повідомляти щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів