Прес-служба Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформує:


Сторінку сайту, на якому фахівці Чернівецької митниці ДФС проводили web – конференцію відвідали 65 інтернет користувачів

Захід проводився на сайті інтернет – видання міста Чернівці 0372 UA, у розділі фіскальна служба onlinehttps://www.0372.ua/p/sfsonline. Також можна було зателефонувати за номером (0-372) 54-55-76.

На запитання платників в режимі on – line, щодо запровадження застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів відповідав начальник управління організації митного контролю Чернівецької митниці ДФС Зігрюк Владислав Аврелович.

Серед запитань – переваги застосування «єдиного вікна», у яких випадках обов’язкове   і коли добровільне застосування, терміни отримання електронних повідомлень, тощо.

Пропонуємо до уваги найбільш актуальні запитання та відповіді на них:

У яких випадках та до якого строку продовжено можливість добровільного застосування системи «єдиного вікна»?

Можливість добровільного застосування системи «єдиного вікна» продовжено до 31 січня 2019 року у наступних випадках: переміщення товарів транзитом; вивезення за межі території України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом; ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях

З якою метою запроваджено «Єдине вікно» – чи запрацює?

Новації дозволять оптимізувати взаємодію митниць, підприємств і органів державної влади, які здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю, спростять  ведення зовнішньоекономічної діяльності, а також мінімізують корупційні ризики завдяки автоматизації процесів.

У який термін надсилається підприємству електронне повідомлення? Маю на увазі після випуску з пункту пропуску через державний кордон України.

Інформаційна система протягом однієї години після випуску з пункту пропуску через державний кордон України для переміщення у митницю призначення задекларованих у попередній або періодичній митній декларації товарів автоматично формує та надсилає підприємству електронне повідомлення.

Прошу уточнити – яка інформація зазначається в електронному повідомленні, що надсилається підприємству після випуску з пункту пропуску через державний кордон України для переміщення у митницю призначення задекларованих у митній декларації товарів?

В електронному повідомленні, яке Інформаційна система протягом однієї години після випуску з пункту пропуску через державний кордон України для переміщення у митницю призначення задекларованих у попередній або періодичній митній декларації товарів автоматично формує та надсилає підприємству, зазначаються: реквізити попередньої або періодичної митної декларації; дата і час випуску товарів з пункту пропуску через державний кордон України; види державного контролю, які здійснено у формі попереднього документального контролю у пунктах пропуску через державний кордон України органами доходів і зборів;види державного контролю, які завершено у пункті пропуску через державний кордон України; види державного контролю, які необхідно завершити у зонах митного контролю на митній території України; вичерпний перелік документів та/або відомостей, які необхідно подати відповідному контролюючому органові для завершення необхідного виду державного контролю.

Яким чином митники приймають рішення про завершення відповідних видів контролю?

Після отримання через інформаційну систему від підприємства визначених документів уповноважена особа контролюючого органу приймає рішення про завершення відповідного виду контролю, проведення огляду, додаткової обробки товарів або знищення вантажу або повернення його за межі митної території України та вносить повідомлення про прийняте рішення до інформаційної системи, яка в свою чергу повідомляє підприємство.

У чому практично полягає спрощення та оптимізація митних процедур за принципом «єдиного вікна»?

За допомогою «єдиного вікна» взаємодія декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.

Такий принцип дозволить спростити для учасників зовнішньоекономічної діяльності умови подання документів для отримання відповідних видів контролю, оптимізувати участь посадових осіб контролюючих органів у здійсненні державного контролю товарів, скоротити час проведення державних видів контролю, спростити ведення зовнішньоекономічної діяльності та мінімізувати корупційні ризики завдяки автоматизації процесів.

Разом з тим, вирішено проблему, спричинену необхідністю надсилання платниками одних і тих самих сканованих документів кілька разів. Саме на це було найбільше нарікань з боку платників. Відтепер документ, який вже подавався в інформаційну систему в сканованому вигляді, надавати не потрібно – варто лише вказати код, номер, дату документа та номер справи, до якої прикріплявся цей документ, і він буде доступним в інформаційній системі для відповідних контролюючих органів.

 

ПОДАТКОВИЙ БОРГ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ АНУЛЮВАННЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ

Про це наголошують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області . Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг – сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Погашення податкового боргу – зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.

Згідно з п.п. 8 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Крім того, у разі наявності у платника єдиного податку податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів реєстрація платником єдиного податку може бути анульована за рішенням контролюючого органу (п.п. 3 п. 299.10 ст. 299 ПКУ).

У разі несплати боргу протягом зазначеного строку контролюючий орган анулює реєстрацію платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу.

Про борг можна дізнатися в електронному сервісі «ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО СВОГО БІЗНЕС-ПАРТНЕРА»,що розміщений на сайті ДФСУ за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner. Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву. Введіть відому Вам інформацію в одне з полів і наша система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить Вам про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

ДФС БУКОВИНИ: ПОДАТКОВА ЗНИЖКА У 2018 РОЦІ

Головне управління ДФС у Чернівецькій області звертає увагу, що з 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами у 2017 році. Під час кампанії декларування податкові декларації про майновий стан і доходи подають громадяни, які зобов’язані декларувати свої доходи, а також особи, які мають право добровільно подати декларацію для застосування права на податкову знижку.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року.

На суму таких понесених витрат дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом.

До переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, включається сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Крім того, з 01 січня 2017 року скасовано обмеження щодо суми коштів та обмеження щодо навчального періоду, за який здійснено таку сплату, а враховуватимуться фактично понесені платником податку витрати.

Однак, загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

Які витрати, дозволені для включення до податкової знижки за 2017 рік викладено детально в інфографіці: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/328991.html