НА ЗБІЛЬШЕННЯ НАДХОДЖЕНЬ ВІЙСЬКОВОГО ЗБОРУ НАПРЯМУ ВПЛИВАЄ ПРОЦЕС ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН


За словами в.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталія Шпака внесок платників військового збору до держбюджету впродовж січня- серпня 2018 року склав майже 116,4 мільйони гривень, що на 23,7 мільйони гривень більше аніж торік.
В середньому щомісяця область спрямовує на потреби армії понад 14,5  мільйонів гривень.
Примітно, що сума надходжень збору є на 0,8 мільйонів більше від запланованої, індикативний показник виконано на 100,5 відсотка.
Віталій Шпак зауважує, що важливим сегментом зростання сплати військового податку є реалізація комплексу спільних заходів з легалізації трудової зайнятості буковинців. Серед яких ріст заробітної плати та розширення кола суб’єктів господарювання, які створюють легальні робочі місця і відповідно розширять коло платників військового збору.
Також посадовець нагадує, що військовий збір зараховується до державного бюджету. Його платниками є юридичні та фізичні особи, які отримують доходи, та податкові агенти. Нарахований дохід оподатковується за ставкою податку 1,5 відсотка.
 
З 2019 РОКУ ЛІСОВІ ЗЕМЛІ ОПОДАТКОВУЮТЬСЯ ЗЕМЕЛЬНИМ ПОДАТКОМ
Головне управління ДФС у Чернівецькій області інформує суб’єктів господарювання, що  з 15.08.2018 року набрав чинності Закон України від  10.07.2018№ 2497-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств».
Закон врегульовує низку питань діяльності фермерських господарств, а також оподаткування земельних ділянок. Одним із нововведень є запровадження сплати земельного податку за лісові землі. Зміни вносяться до пункту 273.1 статті 273 Податкового кодексу. Попередня норма цієї статті передбачала, що податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством. Нова редакція встановлює, що податок за лісові землі складається з земельного податку та рентної плати.
Також, закон стимулює органи місцевого самоврядування контролювати оформлення договорів оренди землі. Передбачається, що податок на доходи фізичних осіб з орендної плати за земельні ділянки (паї) зараховується до місцевих бюджетів за місцезнаходженням земельних ділянок (зміни до підпунктів 168.4.4 та 168.4.5 пункту 168.4 статті 168 Податкового кодексу).
Ще Податковий кодекс доповнили новим підпунктом – 168.4.9, який встановлює, що суми податку на доходи фізичних осіб, нараховані податковим агентом з доходів за здавання фізичними особами в оренду (суборенду, емфітевзис) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості), сплачуються до відповідного бюджету за місцезнаходженням таких об’єктів оренди (суборенди, емфітевзису).
Раніше юридичні особи, які орендували земельні ділянки, сплачували податок до місцевого бюджету за місцем податкової адреси, а не до бюджетів громад, на територіях яких розташовані земельні ділянки.