Сокирянська ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області інформує


 

Бюджетні рахунки для зарахування податків, зборів та митних платежів
розміщено на сайті фіскального відомства

Сокирянська ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області інформує платників про те, що реквізити бюджетних рахунків для платників податків області розміщено на офіційному порталі Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області.

На офіційному порталі створено розділ «Бюджетні рахунки», в якому розміщено в розрізі областей реквізити рахунків для зарахування платежів до державного та місцевих бюджетів, рахунки для зарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове страхування та реквізити рахунків за кодами бюджетної класифікації доходів бюджету, відкритих на балансі центрального апарату Державної казначейської служби України для зарахування митних платежів до бюджету.

Реквізити чинних бюджетних рахунків знаходяться за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/

Актуальні запитання – відповіді щодо порядку ведення книги обліку
розрахункових операцій зареєстрованої на реєстратор розрахункових
операцій

Яким чином заповнюється КОРО, яка зареєстрована на РРО, при здійсненні безготівкових розрахунків з використанням POS-терміналу?

Суб’єкти господарювання у графах 5 – 10 розділу 1 КОРО, зареєстрованої на РРО, можуть створювати додаткові графи для зазначення сум розрахунків, суми ПДВ, суми акцизного податку або іншого податку (збору) та виданих при поверненні товару коштів, які отримані (видані) з використанням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо. Крім того, у цьому розділі КОРО на РРО або в КОРО на господарську одиницю можна виконувати додаткові записи, що підсумовують дані за розрахунками за день чи за місяць.

Як здійснюється порядок розрахунків при проведенні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти в разі виходу з ладу (ремонту) РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії?

Суб’єкти господарювання та їх представники, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти та на яких поширюється дія Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, не мають права здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.

Яким чином здійснюється реєстрація КОРО на РРО?

Реєстрація КОРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків. КОРО реєструється на кожний РРО, при цьому кількість КОРО, що реєструються одночасно, не обмежується. Перша КОРО на РРО реєструється одночасно з реєстрацією РРО.

Датою реєстрації першої КОРО на РРО є дата реєстрації РРО. Підставою для реєстрації другої та наступних КОРО на РРО в контролюючому органі є надходження до цього органу реєстраційної заяви за формою № 1-КОРО, яка має бути підписана керівником суб’єкта господарювання або фізичною особою – підприємцем із зазначенням дати подання.

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації КОРО посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня отримання заяви проводить реєстрацію КОРО шляхом внесення даних до інформаційної системи

дфс.

Про право на отримання довідки про відсутність заборгованості з
платежів до бюджету в електронній формі

Міністерство фінансів України наказом від 03 вересня 2018 року № 733 затвердило Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, повідомляють в Сокирянській ОДПІГУ ДФС у Чернівецькій області.

Для отримання довідки платник має право подати відповідну заяву :

  • у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;
  • в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину «Електронного кабінету» з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Довідка або відмова у її наданні готуються протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.

Довідка надається безкоштовно за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що такий платник зазначає у заяві.

Термін дії довідки становить 10 календарних днів з дати її формування.